Audit Google Ads

Profesionálny audit Google ads reklamného účtu zahŕňa dôkladné vyhodnotenie výkonnosti reklamných kampaní.

Pre tých, ktorí sa chcú dozvedieť viac o tom, ako ich reklamné kampane funguje, kde sú problémy a ako ich vyriešiť.

Máte nastavené kampane v Google Ads, ale neprinášajú výsledky, aké by ste chceli? 

Nechajte si ich skontrolovať. 

Audit Google Ads Vám pomôže zlepšiť efektivitu Vašich reklamných kampaní, optimalizovať rozpočet, zvýšiť konverzie, konkurencieschopnosť a poskytne Vám odborný pohľad na Vaše reklamné kampane.

Pre koho je vhodný audit Google Ads

  • hlavne, pre ľudí, ktorí si svoje reklamy spravujú samy
  • pre každého, kto má spustené kampane v Google ads
  • PPC špecialistov a freelancerov, ktorí sa potrebujé na kampane pozrieť „inými očami“

Aký je postup?

  1. Na to, aby sme mohli vykonať audit potrebujeme mať prístup k vášmu Google ads účtu a ideálne aj k Analytics
  2. Opýtame sa informácie o vašom biznise, cieľovej skupiny a cieľoch kampaní.
  3. Analýzujeme kampane aké výsledky prinášajú, aká je konkurencia, či sa dodržiavajú odporúčané postupy a či sú kampaňové nastavenia efektívne.
  4. Vypracujeme návrhy na zlepšenie. Po identifikácii problémov a nedostatkov vypracujeme návrhy na zlepšenie reklamnej kampane.
  5. Správa o výsledkoch auditu. Na základe výsledkov môžete optimalizovať svoje kampane a dosiahnuť lepšie výsledky.

 

Nezáväzná konzultácia

ak potrebujete viac informácií
Zadarmo
  • Ak si nieste istý, či je audit pre vás vhodný
  • Ak chcete vedieť aké sú možnosti online marketingu
  • Audit ZADARMO platí pre záujemcov o dlhodobú spoluprácu – min. 3 mesiace

Audit

Návrhy na zlepšenie
150
  • Skontrolujeme:
  • Nastavenie kampaní
  • Výkon kampaní
  • Meranie konverzií
  • Rozpočet
  • Stratégiu ponúkania cien
  • Konkurenciu
  • Kľúčové slová
  • Kvalitu reklám
  • Kde sa reklamy zobrazujú
  • Cieľové skupiny
  • Návrhy na zlepšenie v pdf dokumente
  • Garancia vrátenia peňazí *
Obľúbené

Audit + zapracovanie návrhov

Zmeny zapracujeme za vás​
od 350
  • Skontrolujeme a upravíme:
  • Nastavenie kampaní
  • Výkon kampaní
  • Meranie konverzií
  • Rozpočet
  • Stratégiu ponúkania cien
  • Konkurenciu
  • Kľúčové slová
  • Kvalitu reklám
  • Kde sa reklamy zobrazujú
  • Cieľové skupiny
  • Návrhy na zlepšenie v pdf dokumente
  • Zapracovanie návrhov na zlepšenie
  • Vyhodnotenie zmien po mesiaci
  • Garancia vrátenia peňazí *